اتحاد سبز...
ما همه یک هدف داریم ما همه یک نظر داریم ما همه برای یک هدف می نویسیم و برای یک هدف می جنگیم و بحث می کنیم و...
پس آیا این درست است تا برای یک اختلاف نظر کوچک
و برای یک مسئله و بحث اتحاد سبزمان را بر هم بزنیم؟؟؟
قطعا پاسخ خیر است و این درست نیست که جنبش سبز را یک عده برای خودشان مصادره کنند و برای یک اختلاف نظر کوچک همه چیز را برهم زنیم و به همدیگر تهمت زنیم. زیرا با این کارها دشمن ما سوء استفاده خواهد کرد .
پس با اتحادی سبز و دستان مشت کرده و با علامت پیروزیمان به سالگرد ارتحال امام و سالگرد کودتای 22 خرداد می رویم.
منتظر حضور سبزتان...
ما همه یک هدف داریم ما همه یک نظر داریم ما همه برای یک هدف می نویسیم و برای یک هدف می جنگیم و بحث می کنیم و...
پس آیا این درست است تا برای یک اختلاف نظر کوچک
و برای یک مسئله و بحث اتحاد سبزمان را بر هم بزنیم؟؟؟
قطعا پاسخ خیر است و این درست نیست که جنبش سبز را یک عده برای خودشان مصادره کنند و برای یک اختلاف نظر کوچک همه چیز را برهم زنیم و به همدیگر تهمت زنیم. زیرا با این کارها دشمن ما سوء استفاده خواهد کرد .
پس با اتحادی سبز و دستان مشت کرده و با علامت پیروزیمان به سالگرد ارتحال امام و سالگرد کودتای 22 خرداد می رویم.
منتظر حضور سبزتان...