حضور علی رغم تدابیر امنیتی شدید:
درود بر شما باد ای مردم و ای دانشجویان که اعتراض خود را با به خطر انداختن جان خود نشان دادید.
به گزارش جرس تجمعات پراکنده اما متعدد در سطح شهر تهران تشکیل شد.که شاخص ترین آنان دانشگاه های تهران و شریف و میدان آزادی و میدان انقلاب بود.که البته در تمام این تجمعات . نیرو های انتظامی و بسیج و لباس شخصی باز هم مانند گذشته به مردم و دانشجویان حمله ور شدند.
___________________________________________________
الله اکبر:
شب سالگرد 22 خرداد فریاد و ندای زیبای الله اکبر شهر تهران را غرق در خود کرد.
الله اکبر از این همه ظلم
____________________________________________________
درود بر شما باد ای مردم و ای دانشجویان که اعتراض خود را با به خطر انداختن جان خود نشان دادید.
به گزارش جرس تجمعات پراکنده اما متعدد در سطح شهر تهران تشکیل شد.که شاخص ترین آنان دانشگاه های تهران و شریف و میدان آزادی و میدان انقلاب بود.که البته در تمام این تجمعات . نیرو های انتظامی و بسیج و لباس شخصی باز هم مانند گذشته به مردم و دانشجویان حمله ور شدند.
___________________________________________________
الله اکبر:
شب سالگرد 22 خرداد فریاد و ندای زیبای الله اکبر شهر تهران را غرق در خود کرد.
الله اکبر از این همه ظلم
____________________________________________________
انقلابی در انقلاب:در سال 88 در کشورمان ایران اتفاقات جالبی افتاد و در واقع انقلاب دیگری در کشور رخ داد و مسیر انقلاب به طور کامل و رسمی تغییر کرد . که شروع این تغییر در حدود 365 روز پیش یعنی 22 خرداد 88 بود . که در چند مرحله صورت گرفت:
1- همانطور که گفته شد شروع رسمی این انقلاب 22 خرداد بود . در این مرحله که مرحله اول و حساس این کودتا بود . جمهوریت نظام کنار گذاشته شد و به طور رسمی در انتخابات تقلب شد . و یک جریان بزرگ فکری در کشور حذف شد .
2- مرحله بعد استحاله فکری بود که به جد توسط صدا و سیما و برخی مطبوعات حامی دولت انجام شد . و در این مرحله خطوط فکری امام به طور دیگری نشان داده شد و به مردم به طوری معرفی شد که حقیقت آن نبود.
3- این مرحله هم در تکمیل مرحله 1 بود که در آن شخصیت های بزرگ نظام و اهل بیت امام تخریب و کنار زده شدند .
4- اقدام و تخریب و حذف فیزیکی و معنوی جریان اصلاحات یا خط امام
این اقدامات یک جریان خاص در یک روند یک ساله انقلابی در انقلاب اسلامی ایران بود
______________________________________________________

سلام دوست سبز اندیشم من شما رو لینک کردم شما هم لطف کن و لینکم کن
پاسخ دادنحذفwww.victor-v7.blogspot.com
تفنگت را زمین بگذار
درد من حصار برکه نیست...درد من زیستن با ماهیانیست که حتی فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده....درد ما درد دیدن مردمیست که جز صدا و سیمای ملی(!!)هیچ چیز را باور ندارند..
پاسخ دادنحذف