امروز 25 خرداد 1389 است . درست یک سال پس از 25 خرداد 88 . این روز نقطه عطفی در جنبش سبز بود و در واقع این روز و راهپیمایی این روز علی رغم دستگیری بدنه فعالان سیاسی جنبش . باعث خلق حماسه ای بود . حماسه ای که حتی دشمنان ملت هم نتواستند حضور 3 ملیونی مردم در تهران را کتمان کنند . و این راهپیمایی بزرگ حضور گسترده ی بدنه ی مردمی جنبش بود و به همه ثابت کرد که خس و خاشاک کیست ؟؟؟
در خصوص اهمیت این تظاهرات باید بگویم که از همان زمان که اعتراضات و راهپیمایی های سکوت جنبش کلید خورد . جریانی که انقلاب و جمهوریت نظام را مصادره کردند سعی کردت بدنه مردمی جنبش را کوچک و حقیر نشان دهند و هواداران خودشان را بی شمار نشان دهند(برای مثال تجمع هواداران احمدی نژاد در میدان ولی عصر)و اهمیت این تظاهرات در این بود که تمامی نقشه های این جریان را خنثی کرد .
در خصوص اهمیت این تظاهرات باید بگویم که از همان زمان که اعتراضات و راهپیمایی های سکوت جنبش کلید خورد . جریانی که انقلاب و جمهوریت نظام را مصادره کردند سعی کردت بدنه مردمی جنبش را کوچک و حقیر نشان دهند و هواداران خودشان را بی شمار نشان دهند(برای مثال تجمع هواداران احمدی نژاد در میدان ولی عصر)و اهمیت این تظاهرات در این بود که تمامی نقشه های این جریان را خنثی کرد .
سلام ادرس بدون فیلتر طلوع سبز 88
پاسخ دادنحذفلطفا لینک ما رو اصلاح کنید لینک شما ثبت شد
www.19tolouesabze88.blogsky.com
سبز یعنی یک نشانه افتخار
پاسخ دادنحذفسبز یعنی کهنه عشق ماندگار
سبز یعنی یک جهان مظلومیت
سبز یعنی صبر بر مظلومیت
برای آزادی محمد رضا...................