آقای صفار هرندی...
آقای صفار هرندی دیشب شما در برنامه یک طرفه و لطیفه مانند دیروز امروز فردا شرکت کردید که فقط از تندرو ها ی یک جریان حرف می زند و ادعا های مسخره و لطیفه مانندی مطرح کردید و به همه ی مردم نشان دادید که چقدر به حرف امام عمل می کنید.
در لحظاتی که بر نامه را دیدم شما لطیفه ای را بیان کردید و گفتید که جریان اصلاحات در ایران حامی نداشت و حتی حمایت خارجی ها و منافقین را هم رد نمی کرد . در جواب این لطیفه ی شما باید بگویم که مگر یکی از بزرگترین حامیان مردم نیستند . و آیا 20 ملیون نفر به سید محمد خاتمی رای ندادند؟؟؟ نکند این را هم یادتان رفته.
و در بخش دیگری از سخنانتان که به حادثه تلخ 14 خرداد اشاره کردید و ثابت کردید که چقدر به خط امام پایبندید و معلوم شد که پس از 21 سال امام را هم یادتان رفته . و با نقل خاطره ای از امام خواستید بگویید که یادگار امام مخالف نظام است و باید با او برخورد بشود.
خوشحالم که همچنین سخنانی زده می شود و مردم خط امام نماها را می شناسند
تاریخ در حال تکرار است:
کوفیان پس از چندی علی (ع) را از یاد بردند و بر روی یادگار علی شمشیر کشیدند.حقا که عده ای کوفیند .
اما ما جنبش سبز کوفی نیستیم _به امید حضور همه تان در 22 خرداد
________________________________________________
تاریخ در حال تکرار است
تاریخ همیشه در حال تکرار است و تاریخ معلم انسان هاست:
حدود چند سالی از رحلت پیامبر می گذشت . کوفیان بر روی نوه ی پیامبر بر و یادگار پیامبر شمشیر کشیدند . وقتی که نوه ی پیامبر خواست با کوفیان و مردم اندکی حرف بزنند . مردم شروع به هو کردن و طبل زدن کردند تا صدای یادگار پیامبر را کسی نشنود و مبادا که سخنان امام حسین را کسی بشنود و اندکی تغییر در او ایجادشود و کمی نور از میان سیاهی ها به فطرت پاک مردم برسد
تاریخ درحال تکرار است:
حدود بیست سالی از رحلت امام خمینی می گذشت . جاهلان و فریب خوردگان و قاتلین ملت بر روی نوه ی امام و یادگار امام شمیر کشیدند . وقتی نوه ی امام خواست با مردم اندکی حرف بزند . فریب خوردگان و کوفیان زمان در جوار حرم امام شروع به هو کردن و شعار دادن و به هم ریختن سخنرانی کردند تا صدای یادگار امام را کسی نشنود . و مبادا که سخنان حسینیان زمان را کسی بشنود (که البته همه ی اهل حق سکوت و اعتراض سید حسن را شنیدند).
مرگ بر شما باد که ادعای مسلمانی و پیروی از امام رادارید و در کنار حرم امام حرمت امام و یادگار امام را شکستید
آقایان هنوز 20 سال از ار تحال امام نگذشته . چه میکنید؟؟؟
اما 22 خرداد روزی است که دیگر این عاشورا ها ی تاریخ تکرار نخواهند شد
به امید حضور همه تان در 22 خرداد از امام حسین تا آزادی
آقای صفار هرندی دیشب شما در برنامه یک طرفه و لطیفه مانند دیروز امروز فردا شرکت کردید که فقط از تندرو ها ی یک جریان حرف می زند و ادعا های مسخره و لطیفه مانندی مطرح کردید و به همه ی مردم نشان دادید که چقدر به حرف امام عمل می کنید.
در لحظاتی که بر نامه را دیدم شما لطیفه ای را بیان کردید و گفتید که جریان اصلاحات در ایران حامی نداشت و حتی حمایت خارجی ها و منافقین را هم رد نمی کرد . در جواب این لطیفه ی شما باید بگویم که مگر یکی از بزرگترین حامیان مردم نیستند . و آیا 20 ملیون نفر به سید محمد خاتمی رای ندادند؟؟؟ نکند این را هم یادتان رفته.
و در بخش دیگری از سخنانتان که به حادثه تلخ 14 خرداد اشاره کردید و ثابت کردید که چقدر به خط امام پایبندید و معلوم شد که پس از 21 سال امام را هم یادتان رفته . و با نقل خاطره ای از امام خواستید بگویید که یادگار امام مخالف نظام است و باید با او برخورد بشود.
خوشحالم که همچنین سخنانی زده می شود و مردم خط امام نماها را می شناسند
تاریخ در حال تکرار است:
کوفیان پس از چندی علی (ع) را از یاد بردند و بر روی یادگار علی شمشیر کشیدند.حقا که عده ای کوفیند .
اما ما جنبش سبز کوفی نیستیم _به امید حضور همه تان در 22 خرداد
________________________________________________
تاریخ در حال تکرار است
تاریخ همیشه در حال تکرار است و تاریخ معلم انسان هاست:
حدود چند سالی از رحلت پیامبر می گذشت . کوفیان بر روی نوه ی پیامبر بر و یادگار پیامبر شمشیر کشیدند . وقتی که نوه ی پیامبر خواست با کوفیان و مردم اندکی حرف بزنند . مردم شروع به هو کردن و طبل زدن کردند تا صدای یادگار پیامبر را کسی نشنود و مبادا که سخنان امام حسین را کسی بشنود و اندکی تغییر در او ایجادشود و کمی نور از میان سیاهی ها به فطرت پاک مردم برسد
تاریخ درحال تکرار است:
حدود بیست سالی از رحلت امام خمینی می گذشت . جاهلان و فریب خوردگان و قاتلین ملت بر روی نوه ی امام و یادگار امام شمیر کشیدند . وقتی نوه ی امام خواست با مردم اندکی حرف بزند . فریب خوردگان و کوفیان زمان در جوار حرم امام شروع به هو کردن و شعار دادن و به هم ریختن سخنرانی کردند تا صدای یادگار امام را کسی نشنود . و مبادا که سخنان حسینیان زمان را کسی بشنود (که البته همه ی اهل حق سکوت و اعتراض سید حسن را شنیدند).
مرگ بر شما باد که ادعای مسلمانی و پیروی از امام رادارید و در کنار حرم امام حرمت امام و یادگار امام را شکستید
آقایان هنوز 20 سال از ار تحال امام نگذشته . چه میکنید؟؟؟
اما 22 خرداد روزی است که دیگر این عاشورا ها ی تاریخ تکرار نخواهند شد
به امید حضور همه تان در 22 خرداد از امام حسین تا آزادی
درود بر همرزم سبز عزیز.
پاسخ دادنحذفشما با افتخار لینک شدید.
سبز و پیروز باشی...
سلام دوست خوبم...
پاسخ دادنحذفممنون از اينکه ما رو لينک کرديد
لينک شما هم فعال شد...
لينک ما رو هم اصلاح کنيد لطفا...
سبز باشيد و پايدار...
با مطلب سخنان اسلام ستيزانه اصلاح طلبان بروزم.
پاسخ دادنحذفكاش بجاي اينهمه ناراحتي از عكس العما ملت ايران به فتنه گران از جمله نوه امام! كمي از فاجعه عاشوراي 88 يا پاره شدن عكس امام ناراحت ميشديد.
وقتي لينكهات همه از دشمنان اسلامند تعجبي ندارد!
سلام دوست خوبم
پاسخ دادنحذفبا عرض معذرت اگر امکان داره لينکمون رو اصلاح کنيد...
فيلتر شديم...
لطف ميکنيد...